neděle 16. května 2010

Na koníčky

Tak už je to tady, zítra (v pondělí 17.5.) mě vyzvedne paní rančerka a odveze mě na pět týdnů na ranč někde uprostřed hor, kde budu pěkně wwoofovat a jezdit na koních. Zakoupila jsem si dokonce i klobouk, abych na koni vypadala jako správná cowgirl:-).

Jinak v Banffu jsem toho od čtvrtka moc nenadělala, dopřála jsem si pár dní úplného lenošení ve velmi pěkném pokoji a pěkném hostelu, pár procházek po městě. Náhoda tomu přála, že se nečekaně u mě v pokoji v hostelu objevila Kate, která se mnou pracovala na MW u vleku a dneska jsme ještě potkaly Vanessu a jejího bratra a udělaly jsme si výlet do Johnston Canyon, což byla moc hezká procházka kaňonem s řekou a dvěma velkými vodopády.

Počasí v Banffu je teď super, slunce, ale ne moc vedro, pěkných 15 stupňů, zrovna, když nemusím spát venku, že, no to je jasný. Navštívila jsem taky místní kino, abych nezmeškala premiéru nového Robina Hooda (minulej týden jsem si střihla Ironmana 2), když teď budu mimo civilizaci tak dlouho, vybavila jsem si notebook mnoha filmy, které jssem si stáhla z nabitého hard disku od mojí spolubydlící Brook, audiobooky i e-booky, abych tam po večerech měla nějaké povyražení.

Tak já se teď na delší dobu loučím!

1 komentář:

  1. Ahojky Kači!!!!:-) Objevila jsem váš blog čirou náhodou.Pátrala jsem po spolužácích,páč jste nereagovali ani Ty ani Neumanka na SMS.Tak teď už vím proč:-) Jestli budeš na netu,tak se mrkni a pak zaregistruj na www.spoluzaci.cz (Slovanak r.1993 tř.F).Psala Helen z Bostnu,že mezi 21.-23.7.bude v Česku a ráda by nás viděla!!!Když tak mi písni maila,jestli a kdy se vracíš do ČR Ty-na yassmiine@seznam.cz:-) Měj se krásně.Peťa Sobková

    OdpovědětVymazat