středa 12. května 2010

Banff a Calgary

Tak jsem teď právě v Calgary a už jsem to jen já a jenom já. Holky Francouzky odjely včera a zanechaly mě mému osudu:-)), jak bylo předem domluveno.

V Banffu jsme nakonec byli 5 nocí a bylo to super. Sestřenice od Julie, Fanelie a její boyfriend Stephen mají kamaráda a ten pracuje v lyžařském středisku Sunshine v Banffu. Takže on nám zařídil, že jsme mohli zdarma přespat v domě pro zaměstnance nahoře a já jsem celý den zdarma lyžovala a ostatní šli na výlet na sněžnicích. Christophe, to je ten kamarád, mi sehnal lyže, boty, hůlky a dokonce i lyžařské kalhoty, aby mi nebyla zima, no super, takže jsem si v pondělí užila celodenní lyžování v Banffu. Na Sunshine je to tak, že musíte zaparkovat auto dole pod horou a pak let nahoru tzv. gondolou, neboli visutou lanovkou vajíčkem:-). Přijeli jsme tam v neděli odpoledne a dost sněžilo, ale druhý den bylo azuro. Christophe nám zařídil pokoje v ubytovně pro zaměstnance, takže jsme dokonce měli každej svoji postel, no paráda. Měli jsme i zaměstnaneckou slevu na jídlo v místní kantýně, takže jsme si to fakt dost užili, já osobně lyžování jsem si užila hrooozně moc, bylo to super, sníh naprosto jiný než na Mount Washington, ne tak mokrý, více to tam připomíná Alpy, no zkrátka paráda.

V pondělí jsme všichni včetně Christopha jeli dolů a večer jsme se utábořili na břehu řeky Bow v Canmore a udělali jsme si super večeři nad ohněm. Nádherné okolí, jako vždycky:-). Vypili jsme 4 litry vína, 18 piv a bylo nám dobře:-). Ani zima v noci nebyla tak hrozná. Druhý den jsme se rozloučili s Fanelie, Christophem a Stephenem a já, Julie, Bene a Derek jsme zamířili do Calgary, což je asi 1,5 jízdy. Pomalu jsme za sebou nechali Rockies a krajina se rychle změnila z hornaté a zelené na rovnou a hnědou, no prostě naprosto něco jiného a nemůžu říct, že by se mi to kdvoíjak líbilo. V Calgary jsme se zastavili v parku Nose, což je takovej kopec travnatej hnědej, noc nic moc. Osobně se mi Calgary nelíbí, krabicoidní město s jednou ulicí jako centrum, která není taak ošklivá, jinak nic moc. Zítra se vracím do Banffu mezi horama a tam budu čekat na zprávu od lidí z ranče, co by mě měli přístí týden vyzvednout a odvéz na koňskej ranč, kde budu wwoofovat asi tak měsíc. Tak doufám, že to vyjde, pokud ne, vymyslím něco jiného, co budu dělat:-).

Konečně se mi podařilo dát nějaké fotky z výletu na Rajče, takže užít si je můžete zde.

Takže to je konec mého Road Tripu s francouzskýma holkama:-). Trasa byla následující: Fanny Bay - Sayward - Telegraph Cove - Port McNeill - Port Hardy - Prince Rupert - Teracce - Hazelton - Smithers - Houston - Burns Lake - Fort Fraser - Vanderhoof - Prince George - Jasper - Banff - Canmore - Calgary. Dle Google Maps je to cca 1800 km autem + 274 námořních mil na trajektu (nemám ponětí kolik to jako je:-)). Trvalo nám to přesně 15 dní. A bylo to super:-).

Žádné komentáře:

Okomentovat