neděle 4. dubna 2010

Po dlouhé době

Tak koukám, že jsem to tady trochu zanedbávala, ale to je proto, že zaběhnutý stereotyp nenabízí tolik vzrušujících zážitků ke sdílení. Ale je to stereotyp příjemný, sněhový, horský. Dneska jsme dosáhli 7 metrů sněhu, k Velikonocům je to pěkná nadílka. Počasí si s náma trochu hraje, ale já si nestěžuju. Až to tady skončí, kdeže budou ty loňské sněhy, takže si to ještě pěkně užívám, i když hodně lidí tady je už naladěno na jarní notu. A ani se jim nedivím, ono dole v údolí to pěkně kvete, stromy, narcisky, to jen pár vyvolených se každý večer vrací domů ze sněhového království. Takže pořád ještě každé ráno vstaneme a jedeme pěkně na moji milovanou horu a celý den si vlekaříme. Dokonce jsme měli i pár slunečných dnů, takže se nám na obličejích rýsují vypálené brýle, některým víc některým míň, vypdá to docela směšně.

Jééé a psala jsem, jak jsem se byla podívat jeden den na skocích na snowboardech a lyžích? Akrobatických? No tak to bylo super, postavili nahoře takovej obr můstek ze sněhu a pořádali závody. Mohl se přihlásit kdokoliv, tak jsem si říkala, že to bude jenom takový šolíchání, ale opak byl pravdou. Skákali fakt dost dobře. Taky ale pěkně padali, dost nepěkné, když se někdo netrefí a spadne z takové výšky na hranu toho můstku...

Sezóna nám končí 11.4., a kvůli velkému množství sněhu bude otevřeno ještě dva víkendy potom. Takže se budu pohybovat v Courtenay a okolí ještě skoro do konce dubna. Taky ještě pojedu na farmu ve Fanny Bay na týden si zawwoofovat a co pak, o tom zase příště:-). Novinka ovšem je, že Martina 18.4. odlétá zpět do ČR, zatímco já si tady pobudu pěkně až do konce, a to do 28.6.

V pátek jsem měla volno, ale měla jsem štěstí, protože byla nahoře velká sněhová bouře, která měla za následek výpadek elektřiny a tím pádem nejely vleky. Dneska byla malá bouřička, jenom prostě silný vítr a husté sněžení, ale všechno jelo. Občas nechápu, lidi přijedou, zaplatí a v té největší polízanici v mlze, že není vidět na krok, si libujou, jak je to super. A že to není zrovna nejlevnější.

Taky prodáváme auto, našla jsem kupce a v úterý ho jdeme převést. To bude loučení. No ale nedá se nic dělat, sebou si ho vzít nemůžeme a později už nebude šance ho prodat.

No nic, jdu spát, ale brzy se vrátím a napíšu víc.

Tady je ze pár nových foteček. Tak trochu několik sebestředných zátiší s lanovkou:-).

Žádné komentáře:

Okomentovat