pátek 15. ledna 2010

Období dešťů (zase)

Tak nám zase pěkně prší, to by jeden neřekl, jak tady tak strašně pořád prší... Dokonce se natolik oteplilo, že pršelo několik dní i nahoře, takže pro změnu místo mrazu a sněhu jsme stáli celý den v dešti, ale já Vám nevím, mě to nějak neva, či co...

Dneska poprvé vykouklo slunce a včera a přes noc nahoře přituhlo a napadlo zase půl metru sněhu, takže naše práce je zachráněna, olympijský trénink taky a všichni se svorně radujeme ze sněhu, až na ty, co ho musí odhazovat, ale já neeeee, já měla teď dva dny volno:-).

Ale bylo to zajímavý s tím deštěm, páč očividně místní jsou na to zvyklí a lyžovali o sto šest i v lijáku, děti, dospělí, všichni a vůbec jim nevadilo, že kvůli nim musíme vylízat z našich vlekových zelených budek...

Lanovky jsou tady pojmenované podle ptáků, Eagle, Hawk, Whisky Jack... Měla jsem v úterý službu na Eaglu, tam je to pohodička, žádný děti a začátečníci, páč to je lanovka co vede na nejvyšší vrchol a tak si tak službuju, když najednou dojela paní a hlásí, že na sjezdovce pod vlekem někdo zkolaboval a že mám zavolat První pomoc. Tak utíkám, volám First Aid (což je prostě horská služba) a sděluji, co vím... Tak oni, že jo, že už jedou, když mi kolegyně Tahnee říká, hele, zavolej jim znova, prý je to vážný a dávají mu CPR (umělý dýchání). Tak volám znova, že ať si pohnou, že ten člověk nedýchá... No, bohužel to byl prý infarkt, oživovali ho na sjezdovce víc jak půl hodiny, pak ještě na saních cestou k sanitce, ale bohužel... Ten člověk prostě jel na lyžích, najednou ho to chytlo a umřel:-(. Hrůza co? Ach jo...

Každé úterý chodíme s kolegy vlekaři do místní restaurace Billy D´s, mají akci, že mají jídlo za levno, a tak se tam vždycky svorně najíme a popijeme, no tohle úterý jsem popila trcohu více (ty džbány piva jsou fakt nebezpečný) a pak jsme ještě z hospody šli na soukromou party narozeninovou, kde jsem se dorazila dvěma rumy... o, na to že jsem měla druhej den práci a šla jsem spát tak nějak ve 4.. Zajímavý. Ten den jsem si říkala, jak je super pracovat na čerstvým vzduchu (i když teda zrovna hrozně lilo), že člověku aspoň není špatně.. Ale je fakt, že jsem jednu chvíli seděla v budce a usínala, tak jsem začala psát anglickou básničku, která ale byla totálně stupidní, protože jsem chtěla, aby se to rýmovalo:-).

V neděli jsme se jeli podívat na Dodge Ball do Cumberlandu, to je takovej nějakej sport, něco jako vybíjená, byla to jakože akce pro zaměstnance, kdo chtěl, se mohl zúčastnit (já ne:-)). Ale líbí se mi, jak to tady vedou, uspořádají zápas pro zaměstnance a pak tam ještě dovezou pivka a rozdávají je zadarmo, dobrý ne?

Udělala jsem pár fotek z rušného návratu z pracovního dne, takže např. tady se pěkně postupně po šichtě scházíme, někteří přijíždí z dolních stanic na skútru.















No a tady je naše doupátko zevnitř.

Žádné komentáře:

Okomentovat