pátek 27. listopadu 2009

Jen tak krátce z dneška

Dneska bylo nahoře nádherně, svítilo slunce, azuro, prostě paráda. Takže jsme měli možnost i připomenout, v čem je práce tady taky výjimečná... Když vyjedem nahoru lanovkou, máme výhled nejen na okolní vrcholky hor, ale i na oceán, protože jsme hrozně blízko moře. To nás dost nadchlo. Já vám nevím, co se mnou ten sníh dělá, ale vždycky když jsem nahoře, tak mě jakoby popadne nějaká sněhová euforie, s níž se prostě zima a všechno snáší mnohem líp. Mě prostě dokonce bavilo i to dnešní celodenní odhazování sněhu, budování sjížděcích ramp na horních lanovkových stanicích a nakonec, dneska jsem se ještě k tomu povozila na sněžném skútru, byla to faaaakt paráda.

To jen tak krátce, asi mě ještě neopustila moje sněhová euforie, tak jsem se z toho musela vypsat:-).

Zítra celodenní lyžovačka, jupíííí.

Žádné komentáře:

Okomentovat